17.01 Timaru - Christchurch

17 januari 2013 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

17-01

Nog een klein beetje tijd over om een stukje te schrijven. De camper is inmiddels uitgemest wat iets langer duurde dan we gedacht hadden. Vandaag van Timaru naar Christchurch.
 In Christchurch nog het International Antarctic Center bezocht.  Van alles te zien over de expedities naar Antarctica. Super interessant.  Ook is er een opvang voor de little blue pinguin.  Gezien de berichten over de kou in Nederland hebben we alvast in een cel een simulatie ondergaan van een storm op Antarctica. Wij zijn dus voorbereid op de terugkomst in het koude Nederland. (Mam, alvast bedankt voor de warme jassen).

We hebben nu nog 1 ding en dat is dat we de laatste fles wijn niet weg willen gooien en die moet dus op.

Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties en we kletsen verder in NL wel weer bij.

Groetjes Sander, Elvira, Bram en Danaé

1. John:
    17 januari 2013
    Hoi Sander,Elvira,Bram en Danae.

Het was heel leuk om jullie belevenissen te volgen en het is duidelijk dat jullie net zo genoten hebben van Nieuw-Zeeland als wij.
    We wensen jullie een goede vlucht terug en denk nog maar even niet aan de jetlag :-)

Groetjes van ons.
  2. Ellen:
    18 januari 2013
    Het was erg leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te zien. Dankjewel.
    Goede reis, tot snel!
  3. Henk:
    23 januari 2013
    heb jullie link en de foto's doorgebladerd.
    hartstikke leuk !!!
    Wat een mooie reis met jullie gezin da's pas genieten van het leven.

goed begin van 2013 ,
    zie jullie ,