Nieuw Zeeland

2 december 2012 - Gennep, Nederland

Binnenkort gaat het gebeuren en gaan we zo ver als mogelijk op vakantie.

Voor wie belangstelling heeft kan ons volgen op de reislogger.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tania:
    4 december 2012
    Great idea
  2. Sacha:
    12 december 2012
    Effe kijken of de link werkt.....en jawel! Een hele goede reis gewenst en heelhuids weer terug! Tevens ook voor jullie een fijne kerst in de warmte:) en de allerbeste wensen voor 2013.

Groetjes,
    Sacha
  3. Arie:
    14 december 2012
    Fijne reis, geniet ervan en we blijven jullie volgen.

gr.
    Arie en Suzan
  4. Carla:
    14 december 2012
    Hallo Elvira Sander Bram en Danae. Leuk dat we onze wereldreizigers kunnen volgen. Heel goede reis en heel veel plezier daar "down under". Fijne Kerst in de zon en een mooie jaarwisseling. Zeer bijzonder, jullie zitten 12 uur eerder in 2013 dan wij hier in Nederland!
    Groetjes Carla
  5. Janet:
    14 december 2012
    Goeie reis, lekker genieten en ik kijk uit naar de verhalen!
    Liefs,
    Janet
  6. Tania:
    15 december 2012
    Hi, You must just about be on your way. Have a great trip. We hear from you on Monday I should think. It's been fantastic weather, a bit wet for the beginning of next week, but you might be alright up North.

Cheers
    Tania
  7. Ans:
    15 december 2012
    hee luitjes, wij zullen jullie zeker volgen! een hele goede reis en heel veel plezier! de groetjes aan rik,tania en de kids!geniet ervan! groetjes angela
  8. Marcel:
    15 december 2012
    Maak er maar een vakantie van om nooit te vergeten
    Heel veel plezier en je heb toch wel een gitaar mee hè voor bij het kampvuur
    Ben jaloers maar blij voor jullie
    Groet Marcel
  9. Jacqueline:
    15 december 2012
    Ga er vol op van genieten!! Hoop dat de reis is meegevallen. Ik lees net van Tanja dat het weer goed is...We gaan de verhalen volgen
    Wiilem Jacq en kids
  10. Maria Peeters Weem:
    Hey Sander Elvira Bram en Danaé
    Wij wensen jullie een TOPPIE tijd daar in verwegistan!!!
    Geniet ervan en hou het heel en gezond!!!
    Tot over een paar weken....
    Liefs Arno Maria Ties en Martijn
  11. Hasse Stapelbroek:
    16 december 2012
    Airbus 380, zal wel een flink vliegtuig zijn. Ik neem aan dat jullie je wel kunt vermaken op zo'n vlucht. k hoop dat het fenomeen "jetlag" voor jullie mee zal vallen. Leuk idee zo'n reislog. (Wat de techniek zoal niet kan tegenwoordig). Nogmaals een goede vlucht en ik zal jullie volgen. Geniet ervan. mzzl... Hasse
  12. Ellen:
    16 december 2012
    Goede reis en heel veel plezier!
  13. Berry en Ans Driessen:
    Ha Sander, Elvira, Bram en Danee
    Hele goeie reis, fijne vakantie en geniet van kerst en oud/nieuw in zomerse omstandigheden. We zijn benieuwd naar jullie reisverhalen.

groet, Berry en Ans
  14. Ton Peters:
    16 december 2012
    Veul plezier daar bij die Kiwi's. Genieten maar, we zullen de reis hier volgen en skypen...
  15. Franca:
    17 december 2012
    Ik wist niet dat in NZ nu de zonnebloemen in bloei stonden. :)
    Heel veel plezier!
  16. Diana:
    17 december 2012
    A pasarlo bien in de zon!!! big hugggg voor Rik ;-)
  17. Suzan:
    Heej luitjes,
    En goed aangekomen? Hopelijk een voorspoedige reis gehad. Nu lekker genieten en hele fijne kerstdagen en alle goeds voor 2013.
  18. De Vissen:
    18 december 2012
    Goede reis gehad? En goed aangekomen?
    We wachten vol spanning op jullie eerst fot'o's en verhalen.
    Kunnen we op het digibord mooi bekijken en Bram...dat kan ik zelfs zonder jouw hulp voor elkaar krijgen!

Groetjes van Barbera
  19. Pierre en jet:
    18 december 2012
    geweldig jongens is het einelijk zover, geniet er met z'n allen van, en doe Rick en Tanja de groetles.
    Pierre en Jet