16.01 Mt Cook - Timaru

16 januari 2013 - Timaru, Nieuw-Zeeland

16-01
Vandaag een reis dag en vertrokken richting Lake Tekapo. Onderweg een aantal keren gestopt onder andere onder aan Lake Pukaki waar een gigantische waterkering is gemaakt. Ook even gestopt bij de Church of the Good Shepherd . We zitten nu in Timaru (wederom bij een geweldig strand)  waar het tot ons begint door te dringen dat we zo langzamerhand de koffers weer tevoorschijn moeten gaan halen. Even kijken waar we alle schelpen, stenen, zwartzand en takken en wat al niet meer aan gevonden spul door de kids in gaan stoppen.  Morgen rijden we richting Christchurch de laatste etappe…..
Ik weet niet of we morgen nog een stukje kunnen plaatsen omdat we de camper flink moeten uitmesten.

Vrijdag 18 jan stijgen we in de middag op vanuit Christchurch.
Zaterdag ca. 12.30 landen we op Schiphol en kunnen we al wat we hebben gezien laten bezinken, want daar hebben we nog geen tijd voor gehad.

Zover bedankt allemaal voor jullie leuke reacties!