23.12 van Motutere (Lake Taupo) naar Oakura

23 december 2012 - Oakura, Nieuw-Zeeland

Vandaag een lange rit voor de boeg. Van Motutere naar Oakura waar Rik en Tania wonen. We verheugen ons erop om hen weer te zien! Dan even een paar dagen rust bij hen thuis, even bijkomen, de was doen en de camper opruimen.

Maar eerst naar Waitomo: de Glowworm caves, een rondleiding door de grotten met gloeiwormen aan het plafond. Mooi , maar ook een beetje saai. We hadden liever een tour gedaan zittend in een autoband in het water: blackwaterrafting. Maar Daarvoor is Danaé te jong en te licht, dus daarvoor moeten we nog een keer terugkomen. Er zijn wel meer dingen waar de kinderen te jong voor zijn, dus we moeten sowieso een keer terugkomen( voordat wij te oud zijn).

Onderweg nog even gestopt voor een frisse duik bij een zwart strand ! Nog nooit gezien, fotomoment !

Rik & Tania hadden ons een dag later verwacht, mijn fout : ik weet nog steeds niet op welke dag we leven.

s' Avonds bij Rik ook nog even naar het strand geweest met z'n allen, en wat blijkt : bij hen is het zand ook zwart ! Nog mooiere fotomomenten bij zonsondergang.