25.12 Oakura (kerst)

25 december 2012 - Oakura, Nieuw-Zeeland

Hoi,

Vandaag wederom lekker weer hier en veel mensen die met de kerstmuts op aan het surfen zijn op de golven. Lekker ontbijt vanochtend bij Rik en Tania.

Morgen gaan we zoetjes aan inpakken om door te gaan richting Masterton, Wellington.

gr Sander

1. Hein en Jo Groenen:
    26 december 2012
    Hebben de Foto`s gezien.Wij wnsen julie fijne feestdagen en een voorspoedige jaarwisselin. Wij kunnen heelaas niet even overkomen om oliebollen te eten. Maak het goed en de groeten aan Rik en Tanja.
    Jo en Hein Groenen.
  2. Ellen:
    28 december 2012
    Ha familie,

Mooi om te lezen en prachtige foto's.
    Op één of andere manier heb ik iets niet goed ingesteld dus ik krijg (nog) geen automatisch bericht als jullie weer iets geschreven hebben...dadelijk iets aan gaan doen ;-)
    Wat een geweldige tijd hebben jullie daar hè, en wat leuk om het te volgen. Zijn jullie met Oud&Nieuw nog bij Rik en Tania?
    Goede jaarwisseling en heel veel plezier!
  3. Bert:
    30 december 2012
    Hoi, dat ziet er goed uit daar, terwijl wij hier veel regen en frisse wind hebben ..... Nog veel plezier en een fijne jaarwisseling !
  4. Betty:
    30 december 2012
    Hallo Elvira en familie....heb nu pas jullie reisverhalen gelezen...indrukwekkend en avontuurlijk, volg met plezier de rest van de verhalen....geniet maar lekker van de natuur, het weer(jaloers..)en de RUST, heb je al sporen van fossielen gezien??.Jullie zijn een van de eerste die 2013 in rollen...een Voorspoedig en Gelukkig 2013 voor allen!!
    André en Betty
  5. Marij:
    31 december 2012
    fijne jaarwisseling.......en een kei mooi 2013.......waar zijn jullie nu heb een tijdje niets kunnen lezen?
    allemaal een dikke kus tim manoe marij
  6. Renate:
    1 januari 2013
    Toch vreemd lijkt me kerst en oud en nieuw vieren in de zon.
    De beste wensen voor 2013!
  7. Toos:
    1 januari 2013
    Hoi Elvira en familie,
    Allereerst de beste wensen voor 2013.
    Wat een leuke verhalen en foto's.
    Geniet van alles en ik ben benieuwd naar het volgende verslag met foto,s.
  8. De Vissen:
    2 januari 2013
    zo'n zonnige vakantie hebben wij hier niet!Integendeel!
    Hé Bram; volgens mij stroom jij over van de verhalen als je straks weer terug bent .
    Als we op school weer starten open ik de weblog weer op het digibord: ja, ja, dat kan ik zelf!!
    Groeten aan je ouders en je zusje en geniet nog maar lekker.

Barbera
  9. De Vissen:
    2 januari 2013
    Ik probeer het nog maar eens,ik zal wel iets verkeerd doen en daarom mijn reacties op jullie verhalen niet terug kunnen lezen.
    Allereerst de beste wensen voor 2013.En Bram; ik denk dat je verhalen en foto's genoeg hebt voor wel 10 onderwerpkringen!
    Groeten van Barbera
  10. Ietsiebers:
    4 januari 2013
    Gaaf gaaf gaaf ,wat een mooie verhalen en foto"s en dan dat weer!!
    Geniet ervan met zijn viertjes(dat zal wel lukken denk ik,en,,,,een heel gelukkig 2013 van hieruit(dat zal ook wel lukken met zo"n start!!)
    Groet Iet,Lieke ,Karel