11.01 Queenstown

11 januari 2013 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Vandaag een rustig dagje. ( Zowel voor ons als voor de portemonnee :-) )
Door de vele regenval in het zuidwesten worden  de rivieren hier  tamelijk onstuimig en worden er activeiten afgelast en soms wegen afgesloten.  De i-sites (vvv kantoren) in NZ  zijn voortreffelijk als je iets moet weten of iets wil reserveren.

Morgen en zondag staat er weer e.e.a. op het programma en verslag hiervan volgt !
We zitten nu lekker in het zonnetje voor de camper.

Na 2 weken is het uiteindelijk gelukt om de nieuwe koelkast op te pikken bij een garage in Queenstown. De vorige was stuk en heeft wel wat voeten in aarde gehad om dit geregeld te krijgen maar vanaf vandaag dus weer koud bier !

1. Franca:
    11 januari 2013
    Hoi Sander en Elvira, Jammer van de gletsjer, maar mooi te horen dat er weer andere leuke dingen voor in de plaats komen.
    Elvira, krijg je reacties van jullie mam binnen?
    Ze heeft verschillende keren op jullie reisverslagen gereageerd, maar kan ze niet teruglezen?
    Het kan ook zo zijn dat ze wel binnen bij jullie komen, maar niet getoond worden?
    Dus waren jullie mam en ik benieuwd of jullie ze wel ontvangen?

Geniet er nog lekker van dit laatste weekje.
    In Nederland wordt het kouder. Heel misschien wordt er binnenkort geschaatst in het Noorden.
    (Toch misschien iets om naar uit te kijken als je dan toch weer terug moet naar Nederland)
  2. Ellen:
    11 januari 2013
    Hoi!

20 jaar geleden gesprongen... en nu dan ???

Heel veel plezier ! Geniet van de zon én de regen want, inderdaad Sander, wat is mooier dan watervallen die wakker worden :-)
  3. Ans:
    12 januari 2013
    wouw,wat een reis! is toch echt iets om nooit te vergeten, nog heel veel plezier!en maak vooral veel foto,s, ! groetjes johnny en angela
  4. Sander:
    13 januari 2013
    Franca en Mam : ja wij zien al jullie reacties, kunnen helaas niet overal op reageren. Maar wel leuk om te lezen !
    We doen ons best omhet bij te houden !

gr L4a en sander