30.12 Kaikoura (zwemmen met Dolfijnen )

30 december 2012 - Kaikoura - Dolphin Encounter, Nieuw-Zeeland

30/12

Zwemmen met dolfijnen om 5:30 . Het is prachtig weer dus dat is alweer mooi meegenomen.
We zij een beetje bang dat we geen dolfijnen vinden,  we zijn al eens eerder met de fam op pad geweest om dolfijnen te zien maar toen hebben we niets gezien . Maar die vloek hebben we doorbroken, we hebben er heeel veel gezien !! En  gezwommen natuurlijk, geweldig dat die beesten naar je toe komen om met je te spelen, dat moet je dan ook wel doen anders zwemmen ze weer weg. Dat valt nog niet mee want wat doe je met een dik wetsuit aan een duikbril met snorkel. We krijgen meerdere keren de kans om het water in te gaan, dus het went wel. Ongelofelijk hoeveel dolfijnen daar zijn !  Na het zwemmen hebben we nog alle kans gekregen om foto's te maken want ze zwemmen gewoon met de boot mee.
Op de terugweg kregen we nog een toetje, want  we hebben ook nog 6 walvissen gezien !
Ondanks de pillen tegen zeeziekte zijn we bijna allemaal ziek geweest. De mensen van de organisatie liepen af en aan met emmers, bekertjes water dekens en tissues. We waren net de familie Bucket ! Maar dat was het allemaal waard, een prachtige ervaring !